Tre trin til kundeservice i verdensklasse med fleksibel telefoni

    Aug 10, 2021 9:57:53 AM / af Caroline Frøstrup Pedersen

    Kundeservice i verdensklasse med fleksibel telefoni

    "Du er nu nummer... 37 i køen". Alle kunders skræk og enhver kundeservicechefs mareridt. Kundeservicechef hos team.blue, Maik Kassis, kan dog sove trygt om natten. Han ved nemlig, at hans team sikrer en god kundeoplevelse uden ventetid på telefonerne.

    Hos team.blue gør de en dyd ud af at optimere og gøre tingene smartere til fordel for deres kunder. Det gør de bl.a. ved at udnytte en lang række af de funktioner, der er inkluderet i Flexfone-løsningen

    Her får du tre konkrete eksempler på, hvordan telefoni fra Flexfone kan understøtte jeres virksomhed, så I ligesom team.blue kan levere kundeservice i verdensklasse.


    1. Saml jeres telefoni ét sted
     

    Med en Flexfone-løsning spiller bordtelefoner, mobiltelefoner, softphones og Microsoft Teams sammen. Hos team.blue er de glade for den fleksibilitet, det fører med sig. Det giver hver enkelt afdeling mulighed for at bruge den løsning, der giver mening for dem - for at kunne arbejde smartere og yde den optimale kundeservice. I supportafdelingen bruger de for eksempel bordtelefoner til opkald og Myfone til omstilling, hvor de hurtigt og nemt søger de rette kolleger frem.

    2. Skræddersy kaldsflows til fordel for både kunder og medarbejdere

    Hos team.blue har de stor glæde af at skræddersy kaldsflows, der sikrer, at kunderne kommer hurtigt og nemt igennem til den rigtige afdeling eller medarbejder hver gang. Det sparer tid for både kunder og medarbejdere og sikrer en god oplevelse.

    Få inspiration til jeres kaldsflows.

    3. Motivér medarbejdere og skab overblik med wallboards

    Team.blue fremhæver wallboards som en af de vigtigste funktioner til at fremme serviceniveauet til fordel for deres kunder. For team.blues medarbejdere fungerer wallboards som et motiverende værktøj, fordi det gør det muligt at følge med i dagens opkaldsstatistik og få det totale overblik over dagens kald.

    Læs om mulighederne med wallboards.


    Vil du også yde kundeservice og support i verdensklasse?
    Kontakt os - vi er klar til at hjælpe dig


    Se mere i videoen, hvor team.blue uddyber, hvordan deres telefonløsning skaber værdi til glæde for både medarbejdere og kunder: