Tid er penge. Derfor skal administrationen af din virksomheds telefoni være så hurtig og nem som muligt.
Hvis du sidder med ansvaret for administrationen af din virksomheds telefoni, ved du, at det kan være en tidskrævende opgave - både når jeres løsning skal sættes op, og når den skal vedligeholdes.
Effektivisering af arbejdsgange
Vil du slippe for at registrere de samme oplysninger flere steder? Og vil du gerne effektivisere administrationen af jeres telefoni, så du kan få frigivet tid til andre værdiskabende opgaver? Så kan det anbefales, at du læser med her.
Du kan nemlig spare en masse tid, hvis du vælger en teleløsning, der har en integration til Microsoft Azure AD. Med en sådan løsning kan du nøjes med at registrere oplysninger/ændringer i din virksomheds AD - de vil nemlig automatisk blive opdateret i din teleløsning.
Spar tid - både på opsætning og vedligeholdelse
Som kunde hos Flexfone får du adgang til en lang række integrationer, der alle har til formål at gøre jeres teleløsning så værdifuld for jer som muligt - deriblandt integrationen til Microsoft Azure AD.
Hvis du er ny Flexfone-kunde og skal sætte din virksomheds teleløsning op, kan du få glæde af integrationen, idet du lynhurtigt og uden bøvl kan synkronisere med din virksomheds AD og derved importere medarbejdere og deres kontaktoplysninger direkte til jeres Flexfone-løsning.
Udover at spare tid i selve opsætningen af teleløsningen vil det også spare dig en hel masse tid, når du skal vedligeholde jeres løsning. Også her gør det sig nemlig gældende, at du kun behøver at registrere ændringer ét sted - integrationen sørger for resten.
Se hvilke andre integrationer, du får med, når du vælger en Flexfone-løsning.
Vil du spare tid på administration?