Virksomhedstelefoni skal være brugervenligt

    Sep 11, 2019 9:40:00 AM / af Jesper Frølund

    CABINN udnytter Flexfone til fulde

    Med Flexfone får CABINN mulighed for at skalere deres løsning op og ned efter behov - uden ventetid.

    Når der skal vælges erhvervstelefoni, er der mange ting, der spiller ind. Hvor stabil er løsningen? Er det nemt at skalere antallet af brugere? Er det en brugervenlig teleløsning? Vi har spurgt hotelkæden CABINN, hvad de stod overfor, da de skulle vælge en teleløsning.

    CABINN er en hotelkæde i vækst, men med vækst og succes kommer nye udfordringer. De oplevede, at det skabte nye krav til virksomhedens telefoniløsning.

    I takt med at medarbejderantallet ændrer sig hurtigt, var det nødvendigt, at man let kunne skalere antallet af brugere på telefoniløsningen. "Vi udvider os som sagt konstant, og det kræver, at vores systemer kan udvide sig i samme takt.", siger CIO hos CABINN, Teit Vangsgaard Sonne.

    Brugervenlig erhvervstelefoni
    For CABINN var det også vigtigt, at løsningen skulle være brugervenlig. Det var afgørende, at den daglige telefoni og omstilling af kald med mere skulle være nemt for deres mange medarbejdere.

    CABINN valgte en Flexfone-løsning, og en af de vigtigste funktioner for dem er Myfone app'en, der har gjort det let for deres medarbejdere at tage virksomhedens telefoni med på farten.

    Se mere i videoen herunder om, hvilke fordele CABINN har fået med Flexfone.

    Se hvorfor andre virksomheder har valgt erhvervstelefoni fra Flexfone.