Unik Advosys integrerer med Flexfone

af Rasmus Klemmensen22. februar 2017

Som advokat er ens tid dyrebar. Derfor skal tiden helst bruges effektivt på klienter og ikke på omfattende processer og langsomme systemer. Dette har Unik System Design løst med Advosys. Med Unik Advosys får du nemlig et godt overblik over sager, dokumenter, e-mails, klienter, parter og kontorets økonomi.

Det skaber en større frihed i en travl hverdag, og nu har Unik - i samarbejde med Flexfone - gjort Advosys endnu mere effektivt. 

 

De nye muligheder
Unik System Design har lavet en integration til Flexfones kommunikationsløsning, som giver nogle helt nye muligheder. Det er bl.a. blevet nemmere og hurtigere for advokater at håndtere deres klienter over telefonen. Advokaten behøver ikke længere at spørge klienten om navn eller sags/telefonnummer, da integrationen automatisk aflæser telefonnummeret, og via dette finder klientens sagsoversigt frem i Advosys. Det betyder, at så snart advokaten har besvaret kaldet, har advokaten klientens informationer til rådighed. Dette er med til at spare advokaten og klienten for unødigt besvær og spildt tid.  

 

Undgå at "snyde" dig selv og dine klienter
Det kan også være en hård omgang, når der skal holdes styr på fakturérbare timer. Det tager nemlig unødig lang tid, og det er ofte besværligt, når det gøres manuelt. Det er en uholdbar løsning og betyder ofte en ineffektiv fakturering. Med Unik Advosys har man et smart værktøj til registrering af timer, men det er nu blevet endnu mere effektivt. 

Så snart kaldet er taget, og advokaten har valgt den korrekte sag, går tiden automatisk i gang med at tælle. Dermed glemmer advokaten aldrig at registrere den forbrugte tid, da det sker helt automatisk. Advokaten kan efterfølgende vælge at sætte tiden på pause eller stoppe den helt. Når samtalen er færdig, stoppes tidsregistreringen automatisk, og advokaten kan dernæst opdatere sit time- og sagsregnskab ved blot ét enkelt klik.
 

Se her, hvordan det fungerer i praksis
Vi har lavet en kort video, som viser dig, hvordan integrationen fungerer i praksis. 
 


Hvad der er sparet, er tjent
Med denne smarte integration mellem Unik Advosys og Flexfone får både advokater, jurister og sekretærer et endnu mere intelligent og fleksibelt værktøj til at håndtere klienter. Det er slut med møg og besvær med manuel registrering af fakturérbare timer, og man undgår ligeledes at lave fejl, som kan koste advokaten eller klienten tid og penge. 

 

Hvordan får man det? 
Vil du også spare kostbar tid og samtidig optimere den månedlige fakturering, så er det faktisk ganske nemt at komme i gang. Kom i kontakt med os allerede i dag, og se hvordan vi kan hjælpe dig med en mere effektiv hverdag. Der er desuden et hav af andre unikke funktioner, som kan effektivisere din daglige kommunikation med klienter, kolleger og samarbejdspartnere.