Telefoni over grænsen

af Jan Bønsøe10. oktober 2019


Når telefonen ringer, og der står et ukendt udenlandsk nummer på displayet, regner du måske ikke med, at der er nogen i den anden ende, du har behov for at tale med. Sådan tænker mange i hvert fald.

For firmaer som reelt forsøger at komme i kontakt med deres kunder i andre lande, kan det være et problem. Det kender hvidevarevirksomheden Gram til, som har kunder i hele Skandinavien.

For dem har det været en udfordring at få fat på kunderne, indtil de begyndte at ringe fra telefonnumre, som kunderne stoler på. Gram kan nu selv bestemme, hvordan de ringer ud, og også behandlingen af indgående kald kan de tilpasse til skiftende omstændigheder.

Se Gram forklare, hvordan de løste problemet og hvilke muligheder, de benytter til at styre deres telefonsystem.
 


Se hvorfor andre virksomheder bruger erhvervstelefoni fra Flexfone

Mest Læste nyheder

Arkiv