Se de 5 mest populære features, vi kom med i 2019

af Anders Kristensen11. december 2019

Hos Flexfone afslutter vi snart endnu et produktivt år. Faktisk har vores dygtige udviklere sat ny rekord i at udvikle features til vores kunder. Hele 16 nye funktioner eller forbedringer blev præsenteret for vores over 30.000 kunder uden at det kostede dem en krone ekstra. Hos Flexfone får alle kunder nemlig alt funktionalitet inkluderet i prisen – også alle nye funktioner.

De 16 nye funktioner i 2019 skal også ses i lyset af, at størstedelen af efteråret har været brugt på at skabe den første og nok også største produktnyhed, der kommer i 2020. Den løfter vi lidt af sløret for nederst i dette indlæg.

De 5 mest populære nyudviklinger i 2019

 

1: Redesignet Wallboard

Vores meget brugte storskærmsløsning fik i løbet af foråret og forsommeren en kærlig behandling både hvad angår udseende og den bagvedliggende kode. Derfor kunne vi den 1. juli præsentere ikke blot en navneændring fra ”Storskærm” til ”Wallboard”, men også et friskere og mere kraftfuldt setup. Den enkelte kunde kan selv opsætte wallboardet efter behov og style det med eget logo og egne farver. Læs mere om Flexfones wallboard.

 

2: Integration med Kuando Busylight

I store kontorlandskaber, hvor samarbejde er i højsædet, kan et enkelt blik afløse en hvileløs vandren efter svar. Med et Busylight kan den enkelte medarbejder nemlig oplyse sin kollegaer om sin tilgængelighed ved hjælp af den lille lampe. Hos Flexfone integrerede vi vores teleløsning med Kuando Busylights sådan, at opkald til både mobiltelefon, softphone og bordtelefon automatisk ændrer farven på lyset. Læs mere om Flexfones Busylight integration.

 

3: Myfone værktøj til Chrome browseren

Med dette simple værktøj, som ligger i Googles Chrome Web Store, kan den enkelte medarbejder få hurtigere adgang til telefonsvarerbeskeder, men samtidig også gøre alle telefonnumre på websites klikbare sådan, at man kan ringe op med et enkelt klik. Derudover agerer Chromes adressebar også som et hurtigkaldsfelt, hvor opkald kan startes fra. Læs mere om Flexfones Myfone Chrome udvidelse.

 

4: Gratis 30 dages demo

Sidst på efteråret har vi gjort det muligt for nye potentielle kunder at prøve vores løsning inden, at man beslutter sig for sin nye teleløsning. I pakken findes to SIM-kort og loginoplysninger til både online omstillingsbord og smartphone app. Efter 30 dage lukkes demoen automatisk og intet skal sendes tilbage. Derfor er prøveperioden fuldstændig gratis og uforpligtende. Læs mere om Flexfones demopakke.

 

5: Fælles kontaktbog

En af de mere tekniske funktioner, som blev udgivet i løbet af året var den fælles kontaktbog. Den muliggør at definere en kontaktoversigt, som samtlige medarbejdere i virksomheden skal have adgang til. Det gør det nemmere at holde styr på fx kunder eller eksterne partneres kontaktoplysninger og samtidig gøre disse tilgængelige for alle medarbejdere. Læs mere om Flexfones fælles kontaktbog.

 

En vild start på 2020

Vi har selvfølgelig ingen planer om at sætte kadencen ned i 2020. Vi går ind i et nyt årti og derfor skuer vi også mod udvikling af funktionalitet, som peger i en retning af fremtiden inden for erhvervstelefoni. Vi vil være endnu mere fokuserede på, hvad vores kunder eftertragter i moderne teleløsninger og det første skud på stammen kommer allerede først i det nye år. Vi løfter endnu ikke hele sløret, men kan tease med, at starten af 2020 er blommefarvet hos Flexfone.

Så fra alle os hos Flexfone skal der lyde et tak for i år og et forhåbentlig gensyn i næste årti. Glædelig jul og godt nytår!

Mest Læste nyheder

Arkiv