Din browser er en telefon!

af Rasmus Klemmensen18. januar 2017

Hver dag foretages der flere millioner handlinger på computere verden over. Handlinger omhandlende alt lige fra kundeservice, salg, administration, projektstyring, produktion, udvikling, planlægning, rådgivning og meget andet. I takt med den øgede digitalisering er computere blevet en vigtigere og større del af det daglige arbejde. 

Også som kommunikationsplatform spiller computere en vigtigere rolle. Chatbeskeder, mails og samtaler på tværs af sociale medier er bare nogle af de muligheder, som computere tilbyder i dag. Og netop derfor har vi gjort computere til en vigtig brik i vores kommunikationsløsning! 


 

Kommunikation tænkt smartere!
Det er faktisk ganske enkelt. Vi har gjort det muligt for dig at håndtere alle dine opkald via din computer. Vi har nemlig integreret en opkaldsfunktion direkte i Myfone, så din personlige kommunikationsplatform er blevet endnu stærkere! Det betyder, at du ikke behøver at bruge din mobil eller fastnettelefon, når du sidder ved skrivebordet, og du kan dermed arbejde smartere.

Tænk den som en ”ekstra telefon”, som er fuldt ud integreret med din mobil- og bordtelefon. Er der fx en kunde, der skal have fat på dig, så kan de nu ”fange” dig på din computer. Og det er selvom de har ringet til dit mobil- eller fastnetnummer!  

 

Hvordan virker det?
Det hele foregår på www.myfone.dk, som er din personlige kommunikationsplatform, hvorfra du kan styre din daglige telefoni. Blot indsæt et headset og en mikrofon i computeren – og så er du (næsten) klar til at håndtere opkald.

 


 

Fleksibilitet i opkaldet
Opkaldsfunktion har en række smarte features, som kan gøre håndteringen mere fleksibel. Vi har bl.a. integreret et adressekartotek fra NN Markedsdata, så Myfone kan vise firmanavn og adresse – blot ved hjælp af telefonnummeret.
 
Derudover har du mulighed for at stille et kald videre, og du vælger selv om det skal være en direkte eller overvåget omstilling. Du har også mulighed for at slukke midlertidigt for din mikrofon, hvis du fx lige skal spørge en kollega til råds – selvom du har en kunde i røret.

 

Vi anbefaler Google Chrome eller Mozilla Firefox
Da Myfone.dk er en online kommunikationsplatform, stiller vi visse krav til type af browser. Dette er nødvendigt, da der er forskel på, hvor meget funktionalitet hver browsertype kan understøtte. Vi anbefaler derfor Google Chrome & Mozilla FirefoxLæs mere her.

 

 

Udviklingen fortsætter...
Udviklingen står aldrig stille hos os, så vi er allerede nu i fuld gang med at videreudvikle nye features til opkaldsfunktionen.